Smart Lockers hebben de manier waarop we onze artikelen bewaren getransformeerd, aangezien software en technologie ervoor hebben gezorgd dat lockers een essentieel hulpmiddel op kantoor zijn geworden, van de primaire ‘lock-on-a-box’-opslag optie tot een slimme, intuïtieve ervaring. IT-lockers en -pakketten digitaliseren wat voorheen relatief vervelende operaties waren die vaak front-of-house-activiteiten verstoorden. Ze worden nu volledig afgehandeld door de locker bank en genereren statistische rapporten voor consumenten die beter willen begrijpen hoe hun lockers worden gebruikt.

Verbetering van de efficiëntie in de postkamer

Smart lockers monitoren ook efficiënt alle registraties van administratieve activiteiten. De persoon op de hoogte stellen wanneer het product is afgeleverd en opgehaald. Het biedt zelfs herinneringen en meldingen als het niet binnen een bepaalde tijdslimiet wordt gebruikt. Op afstand werken roept in dit opzicht extra zorgen op. Als uw personeel wisselt tussen locaties of als hot-desking wordt gebruikt, is de postkamer mogelijk niet altijd op de hoogte van de exacte locatie van elke werknemer. Slimme opbergkasten lossen deze problemen snel op en beschermen administratieve medewerkers tegen verwarring bij het ophalen van pakketten.

Contactloos

Smart lockers zijn de nieuwe standaard geworden. Ze helpen bedrijven bij het ondersteunen van sociaal isolement door werknemers en klanten hun bezittingen te laten beschermen zonder tussenkomst van personeel. Ze elimineren ook interacties doordat klanten de automatisch openende lockerdeuren kunnen starten vanaf een smartphone-app in plaats van een standaard touchpad. Bovendien bieden slimme lockers bezoekers een gevoel van veiligheid waarbij enorme, fraudebestendige functies en constant gecreëerde unieke beveiligingscodes illegale toegang voorkomen, en het systeem elke activiteit registreert om te garanderen dat er niets verloren gaat of beschadigd wordt.