Een flowbot die je gemakkelijk op weg helpt op de website.

Consumenten doen tegenwoordig heel veel online. Van boodschappen bestellen tot een afspraak maken bij de kapper. Het internet kan eigenlijk niet meer ontbreken bij het dagelijkse leven en het maakt veel voor veel bedrijven ook een stuk gemakkelijker. Door via de website een afspraak in te plannen hoef je als bedrijf hier geen tijd meer in te investeren. Binnen de installatie techniek is dit ook een ideale uitkomst.

Hoe een flowbot helpt binnen de installatie techniek.

Je kan met je online klantenservice tegenwoordig verschillende kanten op. Veel websites beschikken over een contactformulier. Hier kan een consument makkelijk de gegevens achterlaten. Het bedrijf zelf neemt dan op een later moment contact op. Vaak duurt dit 1-2 werkdagen. Een flowbot kan dit uit handen nemen. Een flowbot kan zo gebouwd worden dat hij antwoord weet op bijna alle vragen van het bedrijf. Wil de klant een afspraak maken? De bot verzamelt de gewenste tijd en datum en zet dit met de gegevens door naar het bedrijf zelf. Deze hoeven dan enkel contact op te nemen om de afspraak te bevestigen. Zo kan je via de flowbot bijvoorbeeld ook een offerte aanvragen. CV ketel heeft een beurt nodig? Vraag via de flowbot je offerte aan!

Chatkracht helpt je graag om je online klantenservice naar een hoger niveau te tillen.

Het verdiepen in een online klantenservice en het verbeteren hier van kan veel tijd in beslag nemen. Gelukkig is Chatkracht er om je hiervan te ontzorgen. Chatkracht kan in overleg met het bedrijf kijken naar wat de beste optie is om de online klantenservice te verbeteren. Dit kan door het adviseren van of het ontzorgen van het bedrijf. Met het ontzorgen worden er opgeleide chatspecialisten ingezet om de werkzaamheden van de online klantenservice ingezet en de bereikbaarheid vergroot. Chatkracht komt graag met je in gesprek over de mogelijkheden!