De telefoondienst van SecretariA
Als je een bedrijf hebt, dan is het belangrijk dat je goed te bereiken bent. Het geeft geen goed beeld van je bedrijf als telefoontjes van (potentiële) klanten iedere keer onbeantwoord blijven. Als je zelf geen tijd hebt om steeds de telefoon op te nemen, kun je voor de telefoondienst van SecretariA kiezen. Op die manier zal je bedrijf altijd bereikbaar zijn en wordt iedere klant vriendelijk te woord gestaan. Op die manier komt je bedrijf een stuk professioneler over.
Het lijkt alsof er met een medewerker gebeld wordt
De telefonistes van SecretariA zijn zeer professioneel. Hierdoor lijkt het voor de persoon aan de andere kant van de lijn alsof hij met een medewerker belt. De telefonistes zullen namelijk goed de bedrijfsprocessen doornemen voordat ze aan de slag gaan. Hierdoor zijn ze beter in staat om klanten te woord te staan. De telefonistes hebben veel ervaring en weten bovendien welke vragen zij moeten stellen. Vervolgens kunnen ze de belangrijkste informatie naar je doormailen of sms’en. Zo ben jij op de hoogte van de inhoud van het gesprek, terwijl je geen moment bent afgeleid van je eigen werkzaamheden.
Waarom de telefoondienst van SecretariA zo prettig is
Als je bedrijf snel groeit, kan het ook dat je opeens allerlei telefoontjes van klanten binnen krijgt. Wellicht heb jij nog niet voldoende personeel om dit intern op te pakken of besteed je dit gewoon graag uit. Het duurt even voordat het je lukt om je opnieuw te concentreren nadat je net gebeld hebt. Als je erg druk bent en de telefoon voortdurend gaat, kan dit dus enorm ten koste gaan van de productiviteit. Ook dat is een goede reden om gebruik te maken van de telefoondienst van SecretariA.
Niet iedereen is goed in bellen
Het is je vast wel eens opgevallen dat het niet met iedereen even prettig is om te bellen. Anderen te woord staan aan de telefoon is iets wat niet iedereen even goed kan. Dit is een vaardigheid die je kunt ontwikkelen. Bij de telefoondienst van SecretariA heeft men ontzettend veel ervaring. Hierdoor kun je er vanaf begin af aan voor zorgen dat klanten op zeer professionele wijze te woord worden gestaan.
Een bedrijf moet goed communiceren
Een goede communicatie is essentieel voor je bedrijf. Is de communicatie slecht, dan zullen klanten al snel naar een andere partij gaan zoeken. Heb je zelf eens contact opgenomen met een bedrijf waar je klant was en lukte het je (bijna) niet om iemand aan de lijn te krijgen? Dan zul je vast geen goed beeld hebben gekregen van dit bedrijf. Als een bedrijf slecht bereikbaar is, kan dit voor wantrouwen zorgen. Bovendien wil men gewoon snel met iemand kunnen spreken als er iets mis gaat. Zorg er dus voor dat je gebruik maakt van de telefoondienst van SecretariA. Zo kunnen jouw klanten altijd door iemand te woord worden gestaan.
Mocht een gesprek belangrijk zijn, dan kun je zelf snel terug bellen. Het is overigens ook mogelijk om met de telefoondienst van SecretariA af te stemmen dat bepaalde gesprekken worden doorverbonden.